Sertab Erener - Asla Şarkı Sözü

Yağmur olup yağarsan sen üzerime


Hiçbir derdim kalmaz geriye

Sende olmayınca yanlızlım bu şehirde

Gidersen yanına al benide benide



Sevince kalbim elbet acı duyar

Sende benim gibi seversen

hep yanımda olmak istersen

O zaman biter biter bu acılar



Kendimden emin olmadıkça

Sen benim olamazsın asla

Aslaaaaaaaa



Yağmur olup yağsan sen üzerime

Hiçbir derdim kalmaz ki geriye

Çünkü ne zaman ağlarsam kaderime

Kaderim beni alır alır içine içine



Sevince kalbim elbet acı duyar

Sende benim gibi seversen

Hep yanımda olmak istersen

O zaman biter biter bu acılar



Kendimde emin olmadıkça

Sen benim olamazsın asla

Aslaaaaaaaaaaa



Sevince kalbim elbet acı duyar

Sende benim gibi seversen

Hep yanımda olmak istersen

O zaman biter biter bu acılar



Kendimde emin olmadıkça

Sen benim olamazsın asla

Aslaaaaaaaaaaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder