05. Yusuf Güney – Aşka İnat – El Oldun Yar


Hasret bende dokunsan ağlar

Gözyaşları kalbede damlar

Sensiz olmayı bilmiyor bu akşamlar

Alev alev yanıyoruz derken

Ayrılıkla tanıştık erken

Kalbimide alıp götürdün sen giderken

Gözlerimi ışık yap gecelerine

Sakla beni koy en kuytu yerine

Yüzüne son bakışımı düşün gece uyurken

Aşkın yüreğimde deli bir ağrı

Sitemlerim bile sana çağrı

Ben unutmak için sevmedim seni severken

Sorgusuz sualsiz ellerinden

Çektin aşkını çaldın benimken

Ah nasıl dayanır bu kalbim yeniden

Seviyorum derken el oldun ya

Sorma kaç gece ağladım ben ya

Gülmüyor ne yapsam bu gönül bebeğim

Belki bir gün dönersin diye ben

En güzel kıyafetler içinde

Bekledim her dakika seni çiçeğim

Hadi bir kez daha deneyelim dersen

Olanları unutur bana dönersen

Sevgimiz sonuna dek sürecek bebeğim



 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder