03. Yusuf Güney – Bir Deli Aşık Şarkı Sözü


Bak artık mutlu olmanın yolunda yol almaktayım

Bitmek bilmeyen bu sevgimle

Bir deli aşık olmaktayım

Dilimden düşmek bilmeyen

Bir kara sevda benimkisi

Kalbi yakıp yıkıp bırakma

Sana muhtaç yüreğimle

Gidersen bu evden ben nasıl dayanırım

Beni bu hallere koyup gitme yalvarırım

Sen şimdi gidersen bu evden ben nasıl dayanırım

Beni bu hallere koyup gitme yalvarırım

Direnmek ne zor şu kalbime

Özler durur seni her gece

Yürekten dökülen her hece

Senin güzel isminle başlıyor

Dilimden düşmek bilmeyen

Bir kara sevda benimkisi

Kalbi yakıp yıkıp bırakma

Sana muhtaç yüreğimde

Gidersen bu evden ben nasıl dayanırım

Beni bu hallere koyup gitme yalvarırım

Sen şimdi gidersen bu evden ben nasıl dayanırım

Beni bu hallere koyup gitme yalvarırım












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder