10. Yusuf Güney – Aşka İnat – Unut Onu Kalbim Şarkı Sözü





Akıl almaz, geçilmez karmaşık bir yolda

Yürüdüdüm, yürüdüm bir baktım

Nerdeyim ben şimdi?

Gittiğin geceyi unutmadım

Daraldım, bunaldım, kendime küstüm

Herşeyden geçtim

Lanet olsun, aşk uzak dursun

Hiçbir sevda senin kadar değerli değil

Başın dik dursun
Bana aşkı haram edip hala gülüyorsa

Küçülmeyi gurur sayıyorsa

Zalimin gönlü oluyorsa

Unut onu kalbim offf

Hayırsızın önde gideniyse

Benden gidip bana dönmediyse

Yalanmış herşey dediyse

Unut onu kalbim offf

Gittiğin geceyi unutmadım

Daraldım, bunaldım, kendime küstüm

Herşeyden geçtim

Lanet olsun, aşk uzak dursun

Hiçbir sevda senin kadar değerli değil

Başın dik dursun

Bana aşkı haram edip hala gülüyorsa

Küçülmeyi gurur sayıyorsa

Zalimin gönlü oluyorsa

Unut onu kalbim offf

Hayırsızın önde gideniyse

Benden gidip bana dönmediyse

Yalanmış herşey dediyse

Unut onu kalbim offf










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder